פתרון 360° לסטארטאפים וחברות

אודות

שואפים לראות את צרכי היזמים

מעניקים ליווי אישי לכל אחד ואחת

בעולם מתקדם בו אנו חיים, מעת לעת קמים פיתוחים המבקשים לשנות את העולם ולהביא אותו למקום טוב יותר. ישנם אנשים מוכשרים עם רעיונות מבריקים בעלי פוטנציאל עצום לצמיחה והצלחה, אך הדרך למטרה ארוכה מנשוא; רובם נופלים בדרך מחוסר ידע בקידום עסקי וסביבה תומכת. במענה לבעיה זו קמה וויסלרייט. תפקידה של וויסלרייט הוא לתת מענה מקיף לסטארטאפים בתחום העסקי ולהוביל את הרעיונות עם הפוטנציאל הגבוה ביותר להצלחה.
מניסיון שלנו, מיזם עם מעטפת ליווי מתאימה, מגיע לתוצאות גבוהות יותר.
אנו שואפים לראות לנגד עינינו את צרכי היזמים ומעניקים ליווי אישי הכולל פגישות אסטרטגיה לצורכי המיזם, למספר חודשים מיום תחילת העבודה.

הדרך שלנו התובנות שלכם

2009

שותפות מהילדות

הקשר בין אלון ועידו התחיל בילדות, אז הפכו לחברים טובים כשלמדו יחד. עוד מתחילת דרכם בתיכון היה ברור להם שהם יזמים בנשמה. כנערים היה להם הרכב היפ הופ בעיר באר שבע איתו הופיעו בבמות עצמאות, בבמה עם סאבלימינל, עדלאידע, במרכז הצעירים ועוד... הם התעסקו בניהול הלהקה, קשרים עם הרקדנים ופן הפיננסי. במהלך השירות הצבאי הכיר עידו סבג את אודיה אשר לימים הפכה לאשתו, והם גם אלו שהכירו לאלון את אשתו מירב.

2015

נולד הרעיון

בשנת 2015 נפגשו לראשונה אלון ואברהם כשכנים וכבר הבינו שיש להם מכנה משותף בעולם היזמות. אלון הגיע עם הידע הפיננסי כחשב מפעל מאינטל בקרית גת ואברהם מומחה בתחום השיווק, כל אחד מהם בנפרד ליווה סטארטאפים בתחומו.

2017

הרעיון שנולד הופך לשותפות

אלון ואברהם הבינו שעם איחוד כוחות ומתן ייעוץ משותף, יוכפל הכוח והערך ליזמים. מאחר וכל מיזם דורש התעסקות טכנולוגית, היה נדרש שותף נוסף בתחום הטכנולוגיה. לאלון היה ברור שעידו הוא הדמות המתאימה בתור מהנדס עם תואר שני ובכך חברו השלושה להקמת שותפות.

2019

הפיכה משותפות לחברה בע"מ

הנפח הלך וגדל ואיתו ההצלחות, כך שנדרש היה לעלות שלב. נפתחה חברת וויסלרייט כחברה בע"מ והשותפים עברו מהדרום הרחוק (באר שבע) למגדל השחר בגבעתיים. בנוסף, באותו הזמן הצטרף להנהלה איציק ליפסקר מתפקיד מנכ"ל כיתע"ים ניהול נדל"ן של משפחת מירילשווילי השווה $3B.

2020

שת"פ עם הרצוג וחיבור חברה גלובלית לישראל

יצירת שותפות עם הרצוג פוקס נאמן ממחלקת הייטק, הובילה לימים לכנס יזמים יחד עם מייקרוסופט וקרן השקעות של אוניברסיטת תל אביב. בנוסף, בניית תוכנית עסקית לחברה במגזר הבטחוני לשם ייבוא טכנולוגיה חדשנית לארץ, וחיבור עם חברה גלובאלית בתחום הנדסת פרויקטים.

2022

הקמת לאומית וויסלרייט ושבירת ה100- מילון דולר

הקמת חברת הבת שלנו לאומית-וויסלרייט, שמתמחה בסטארטאפים בתחום הרפואה יחד עם לאומית שירותי בריאות, להאצת מיזמים רפואיים תוך מתן דגש על דאטה מעולמות הרפואה, מחקרים קלינים, תהליך FDA ובנוסף השגת אבן דרך משמעותית מרעיון למיזם של 100 מילון דולר תוך 5 שנים

350

כמות סטארטאפים וחברות שליווינו

47

הושקעו במיזמים שליווינו

450

שווי הסטארטאפים והחברות שליויונו

12

תחומי פעילות שונים

6

כנסי השקעות בשנה

100

שווי הסטארטאפ שהגיע משלב הרעיון

תכירו את הצוות שיוביל אתכם להצלחה

עידו סבג

CTO

אלון פנחס

CEO

אברהם הינוך

CMO

צרו קשר

מוכנים להמריא

מגדל אלקטרה סיטי, הרכבת 58, ת"א

055-557-96-54

לסטארטאפים: startup@wecc-ltd.com למשקיעים: investors@wecc-ltd.com

    מה הכי חסר לכם כדי להעיף את הסטארטאפ שלכם?
    תכנית עסקיתהכנה למשקיעמחקר התכנותפיתוח תוכנהעיצוב ואפיון UX/UI

    בלחיצה על הכפתור, אני מסכים אוטומטית לעיבוד נתונים אישיים

    צור קשר

      מה הכי חסר לכם כדי להעיף את הסטארטאפ שלכם?
      תכנית עסקיתהכנה למשקיעמחקר התכנותפיתוח תוכנהעיצוב ואפיון UX/UI

      בלחיצה על הכפתור, אני מסכים אוטומטית לעיבוד נתונים אישיים

      דילוג לתוכן